Βαθμός: “λίαν καλώς”

Περπατώ σε έναν δρόμο παράλληλο της Συγγρού.
Είναι 2007 και ξημερώνει ακόμα.
Στέκομαι όρθιος να ανοίξω του κόσμου αυτή την πόρτα.
Στο παρατέταρτο.
Στο ακριβώς.
Φοράω τα αγαπημένα μου μωβ και περιμένω.
Είμαι μικρός ακόμα.
Θέλω να μεγαλώσω.
Θέλω να σου μοιάσω.
Και ποτέ να μη γεράσω.
Περπατώ σε έναν δρόμο παράλληλο της Συγγρού.
Κοίταξέ με!
-Τι χρώμα βλέπεις μέσα μου;
-Πράσινο!
Ο-νει-ρεύ-ομαι.
Ξεχνιέμαι.
Ερωτεύομαι.
Ανοίγω εφημερίδες και σου γράφω.
Δεν αντιγράφω.
Θέλω να σου δείξω την αλήθεια μου.
Θέλω να δεις πόσο σε θέλω.
Μα και εαν δε το δεις, εγώ το ξέρω.
Και έτσι περνάνε τα εξάμηνα.
Τα χρόνια και οι μέρες.
2011.
Είμαι πάνω στη Συγγρού και περπατώ.
Κοίταξέ με.
Δε φοβάμαι.
Δε σχινοβατώ.
Μπορώ.
Πώς άλλωστε;
Αφού με έμαθες να περπατώ.
Να μιλώ.
Να μη σωπαίνω.
Να μη πονώ.
Για όλα αυτά, σε ευχαριστώ…

Βαθμός: “λίαν καλώς”

One thought on “Βαθμός: “λίαν καλώς”

  1. βασακι μου εγω νομιζω οτι μαλλον εσυ ειχες να δωσεις στο πάντειο και οχι το πάντειο σε σενα…. τετοιοι φοιτητες λειπουν απο τα πανεπιστημια….

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

